In MuziekDatabase 6.7.9.0 (de september-release) zijn 8 bugs opgelost en 2 wensen gerealiseerd. Mocht je tijdens het gebruik van MuziekDatabase op een fout stuiten, meld dit aan ons zodat wij het programma kunnen verbeteren! Je kunt een fout melden via het contactformulier of op onze facebook-groep.
Maak altijd een back-up voordat je een nieuwe versie van MuziekDatabase installeert!
Wens nr. |
Wens omschrijving |
469 |
‘Zoeken: track’: Toevoegen album-titel, -locatie en -uitvoering aan sectie ‘Details’. |
470 |
Je kunt informarie van alle tracks uit je database naar een CSV-bestand (Excel) exporteren. Handig als je naar een platenbeurs gaat. |
In onze online help lees je alles over deze wensen.
Bug nr. |
Opgeloste bug |
564 |
De trackduur is ten onrechte 00:00:
- Bij wizard ‘Toevoegen’ als gebruik gemaakt wordt van bestandsnaamimport.
- Bij toevoegen harddiskaudio-album/track als er gebruik gemaakt wordt van bestandsnaamimport/tags.
|
648 |
Audiospeler: de volgende/vorige track wordt niet afgespeeld als op de knop ‘Vorige track’ of ‘Volgende track’ geklikt wordt. |
649 |
‘Geavanceerd zoeken: album’: zoeken op de volgende items levert geen of onjuiste resultaten op:
- Locatie
- Uitvoering
- Taal
- Bestelnummer (alleen Access-database)
|
650 |
‘Geavanceerd zoeken: album’: zoeken op de volgende items levert geen of onjuiste resultaten op:
- Jaar
- Aanschafdatum
- Ontvangstdatum
- Aanschafprijs
|
651 |
De albumgalerij in ‘MuziekDatabase Vandaag’ wordt niet ververst als je klikt op de knop ‘Ververs’ in het snelmenu (rechter muisknop). |
652 |
‘Geavanceerd zoeken: track’: zoeken op de volgende items levert geen of onjuiste resultaten op:
- Jaar
- Trefwoord
- Uitvoering
|
653 |
Fatale fout bij exporteren trackinfo naar Excel en CSV vanuit formulier ‘Zoeken: track’. |
654 |
Het CSV-bestand wordt niet overschreven bij exporteren van artiest-, album- en trackinfo, ook al geef je aan dat het bestaande bestand vervangen mag worden. |
Dit bericht is geplaatst in
Bugfix,
Release met de tags
bugfix,
error. Bookmark de
permalink.
Volgens mij is het inmiddels gelukt 😉
Dag Coen,
Running 6.7.8.1; na een update van Windows 10 deze morgen (naar versie 1809) wil ik de database opstarten, maar ik krijg alleen een formulier om een activatie aan te vragen. Als ik mijn bestaande accountgegevens daar opgeef, dan zegt die natuurlijk dat die al bestaat en de DB wordt afgesloten. Ik krijg geen formulier om mijn accountgegevens opnieuw in te geven. Wat kan er aan de hand zijn?